Yhdistys

Salon Seudun Vihreät ry

Salon Seudun Vihreät ry perustettiin vuoden 1990 keväällä. Yhdistyksen tarkoituksena on paikallisesti toimien edistää ihmisen ja muun luonnon rauhanomaista rinnakkaiseloa ja yhteiskunnallista oikeudenmukaisuutta.  Järjestämme vihreiden arvojen teemaan liittyviä tilaisuuksia ja tempauksia sekä toimimme valtuutettujemme tukena. Yhdistyksen asioita hoitaa hallitus, jonka kokoukset ovat avoimia ja paikalle toivotetaan tervetulleeksi kaikki kiinnostuneet!

Mikäli haluat olla mukana toiminnassamme ota yhteyttä puheenjohtaja Mira Aaltoseen (mira,aaltonen@vihreat.fi) tai muihin Salon Seudun Vihreiden hallituksen jäseniin. Lisätietoja toiminnasta voit kysellä SSV:n hallituksen jäseniltä tai luottamushenkilöiltä.

Tule rohkeasti mukaan keskustelemaan ajankohtaisista poliittisista asioista. Kokouksia järjestetään sunnuntaisin
kello 18.00 ja kokouspaikka on Salon kaupungintalo, valtuustoryhmien kokoustila osoitteessa Tehdaskatu 2, 24100 Salo.
Mikäli tulet paikalle ensi kertaa, varmista tarkka aika ja paikka puheenjohtajalta.

Salon Seudun Vihreiden tilinumero on FI22 5410 0220 3332 83.