vaali-ilta

Leppoisana syysiltana 25.9, klo 18:00 – 20:00 kokoontuivat Salon Seudun Vihreät torin laidalla Café Freshissä keskustelemaan tulevien kuntavaalien 9.4.2017 Vihreille tärkeistä teemoista. Kaikille avoimeen tilaisuuteen saapui paitsi ilahduttavan monta uutta, myös kymmenkunta pidemmän linjan jäsentä. Laura Tamminen Salon kaupunginvaltuustosta avasi tilaisuuden kertomalla minkälaista valtuustotyö käytännössä on Salon Kaupunginvaltuustossa Vihreiden edustajana. Sen lisäksi keskusteltiin paljon Salon kuntapolitiikasta yleensä ja Laura vastasi kysyjiä askarruttaviin aiheisiin.

Kuntavaaliteeman aiheita löytyi paljon esteettömästä liikkumisesta lasten päiväkotiryhmien kokoihin, joukkoliikenteen uusiin mahdollisuuksiin, ja aina nuorten asioihin vaikuttamiseen asti. Tilaisuudessa jaettiin aiheita ja mielipiteitä hyvässä hengessä kaikkia tasapuolisesti kuunnellen. Jos sinä haluat mukaan keskusteluun ja tutustua lähemmin Vihreään vaikuttamiseen Salon seudulla, olet lämpimästi tervetullut mukaan!